SELAMAT MENYABUT HARI RAYA AIDILFITRI

Assalamuailaikum sesiapa yang buka blog Geng Budak Sekolah saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin.

Sunday, August 14, 2011

Malaysia Boleh!!!

Aduh koo kikat dan tam bon yong telah tewas dalam suku akhir tak tau la separuh akhir kot.Cuma Datuk Lee Chong Wei je tinggal.Minta-minta Datuk Lee Chong Wei menang vs Lindan.


Friday, April 29, 2011

Bila nak masuk rumah baru?





Saksikan coretan video sedutan rumah tak siap....


Saturday, March 26, 2011

Gempa Bumi nak datang Malaysia ke?

Menurut akhbar Kosmo yang aku baca, gempa bumi nak jadi kat negara kita lak. Teruk la macam ni. Pakar geologi dah beri amaran titik gempa bumi semakin menghampiri Malaysia. Ini berikut berlakunya gempa bumi di Myanmar kelmarin. 


Kedudukan Malaysia diluar lingkaran Api Pasifik tidak bermakna Malaysia bebas dari berlakunya gempa.



Pakat duk risau la orang yang duk rumah tinggi2 ni, takut goyang pastu kebummmmm..


Gempa bumi merupakan hasil tenaga yang dilepaskan secara mengejut disebabkan perubahan dalam kerak bumi. Perubahan ini menyebabkan tanah bergegar dan menghasilkan gegaran yang bergerak keluar daripada titik tumpu gempa. Titik tumpu merupakan lokasi “punca” di dalam tanah di mana tenaga gempa bumi dibebaskan.

Sunday, March 20, 2011

Jom tengok wayang


Mari semua kita tengok wayang dengan cerita baru ni. Pelakonnya pun ramai yang baru. Mantap ke lakonan mereka semua, atau muka je cantik-cantik. Maklum lah cerita pun tajuk ratu mesti la cantik.

Filem “Ratu The Movie” mengisahkan tentang 10 orang calon Pertandingan Ratu Cantik yang akan bertanding di peringkat akhir. Kesemua 10 calon itu telah dikumpulkan di sebuah jeti dan dibawa menaiki sebuah kapal layar ke lokasi yang ditetapkan. Sewaktu dalam pelayaran tiba-tiba berlaku ribut yang sangat kuat sehingga krew kapal dan kesepuluh-sepuluh calon itu terpaksa mendarat di sebuah pulau.